Blåggkåmpisar


Detta har varit en underbar dag. Som en liten dröm. Fint väder (plus lite mysigt sommarregn) och fika med mina underbara Blåggkåmpisar. Fikor (kaffe plus cigaretter) och skvaller är liksom det jag lever för... Det är Faaaab! Dagens skvaller kan jag ju inte riktigt avslöja, men det var schexigt! 

Andra saker som hänt idag är att jag fått tillbaka min laptoppis (KAN BLOGGA ÄNNU MER OCH KOLLA IN MINA FAVVO-BLOGGAR, är så lycklig), köpte biljett till  artonårsfest på lördag (efter att jag sett Victoria och Daniels bröllop såklart, förstår inte varför inte alla vill se det!?) och jag har även köpt ciggeliggs själv, för första gången ever! Jag kände mig som en stor pojke, nästan som en riktig man och tillråga på allt kommer det fram en man från IM och frågar om jag vill donera pengar, och dom går bara fram till artonåringar! Det måste ju betyda att jag är arton? Malmö nattklubb dirr??

Denna underbara dag är dock inte slut! Nu ska jag på picnic med Lillzagge, så Ena och Alice får klara sig utan mig på sitt chillkrök ikväll... Tänkte skriva ANVÄND KONDOM UNGDOMAR... men kom på att de går på P-Piller... ANVÄND KONDOM I ALLA FALL, KÄNSJUKDOMAR FINNS ENDÅÅÅÅ!

The New Aley! Arton and faaab med brillz!


(har inte tid att retuschera mina fjårtis bilder assåee! Igga picsen fans!)

                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0