EN ELLER TVÅ?





Jag kom att tänka på en sak när jag satt och tänkte i mina ensamma timmar, lätt illamående av att ha ätit för mycket vit blockchoklad och med trötta ögon och öron lyssnat på den oerhört svängiga "We no speak Americano". Facebook konversationen ser ut som följer:

Nina: Malaga snaaaaaaaart
Aley: Jag vill inte att ni ska åka, stanna hemma! =D
Nina: haha, kan packa med dig :))))
Aley: Alla säger så till någon kåmpis när dom ska resa, men dom gör aldrig det... annars kan vi klistra fast våra axlar i varann med typ tejp å säga att vi e siamesiska tvillingar =D eller.. behöver man två biljetter om man e siamesiska tvillingar? man e ju två personer... men bara en kropp... och vissa har ju samma ben å sånt å då behöver man bara en plats på planet osvosv... äh, palla, bara åk å ha kul =D

Jag tycker det är en sjukt spännande fråga, kanske bara för att jag är trött, kanske för att jag e korkad. I grund och botten handlar det ju trots allt om att frågan faktiskt inte är: att vara eller inte vara

Frågan är: en biljett, eller två?

                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0