"En påse chips med blå smak"

                   

Jag har faktiskt en bra ursäkt för att inte ha bloggat...okej...nej det har jag inte. Jag hade tänkt dra ihop någon halvtaskig lögn om att jag har jobbat och inte haft tid att blogga, eller att Alice sa att vi inte fick lägga upp fler bilder på mat här:O Men det gör jag inte! Sanningen är att jag inte har pallat:O Lat? Ja, lite lat är jag;) 

Det har faktiskt inte hänt så mycket kul denna veckan... bara lite småroliga saker på badet där jag sommarjobbar:) I tisdags åskade det så vi var tvungna att fösa upp alla barn ur poolen. Detta ledde till att alla tjocka barn med pengar passade på att handla då de inte kunde bada;) En pittögd flicka med dubbelhaka kom då till kiosken och beställde läspande:"en påse chips med blå smak"XD Haha, blå smak:D Hon menade Sour Cream and Onion chips vilket de flesta fattar - men jag kunde endå inte avstå från att skratta inombordsXD Vadå, skrev jag något taskigt? Det gör jag alldrig HOST:D Nää, men hon va rätt söt...men jag ville skratta när hon sa så;)
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0