Four-eyes


Om man kollar på bilder på mig från dagis ser jag ungefär exakt likadan ut som jag gör nu (bara det att jag var lite mulligare och lite sötare, när jag var sex år gammal, och oskuldsfull och försvarslös... fast de två senaste är jag nu med i och för sig...) Hur som helst insåg jag att jag behövde förändring så nu har jag som tidigare nämnt: EN NY LOOK!

Tack vare Nina, som inte gav mig en "spya-blick", har jag därför fått en helt ny syn på livet, en syn genom glasögon så nu e jag nästan lika schmexig som Lady Gaga i videon till "Alejandro"

eller inte alls lika schmexig egentligen. Känner mig nästan lite dum: En ny Aley men lite dum. Fast om någon frågar kan jag bara säga att det är läsglasögon... Jag ser lite ut som en fluga dock... en gullig fluga!




You know that I love you boy
Hot like Mexico

                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0