Ingenmansland

                                                       
                         Jag vet att bilden mer ser ut som Anna Books mun men skit samma;)

Folk brukar skämta om att där jag bor är en SÅÅÅÅÅÅÅÅN HÅLA (mobbing!!;D), men det finns värre hålor än där jag bor. Min kompis bor på ett ställe som är mycket mindre än var jag bor och när jag för inte så länge sen skämtade om det så sa hon: "Vi har faktiskt brunnar"XD. Detta tyckte jag var väldigt underhållande:D
Inte roligaste inlägget men ni får ha överseende med mig eftersom jag bara har bloggat några timmar;)

¡Chao Bella! 
                                                                                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0