Jävla Fisse





Jag ÄLSKAR att göra bilder svart-vita och lägga till en färgad detalj (i alla fall denna veckan... nästa vecka kommer jag säkert hata och rata det, ty jag är tonåring med humörssvängningar och svettningar) So Aley-style!

Det var hur som helst en jättemysig kväll i Lunds stadspark med söta flickor, Pastasallad, Kebab, Kladdkaka och Lösgodis (vilket jag hatar då jag VET att vissa skabb har som hobby att stoppa lösgodis i munnen och lägga tillbaka det i godislådan... det är säkert en sjukdom, som kleptomani och mytomani...typ sugomani eller guddismani). Vi vinkade dessutom över två främmande killar så att Elina äntligen skulle få lite stock...

Hon fick ingen stock. Dock gick mina beloved glasögon sönder... Jag sörjer för "the new Aley" är död och jag kommer aldrig bli arton igen! Buäääääää!



Jävla Fisse asså!

                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0