kewl med biblar och regn

Hur kan man tycka att regn är roligt?
Jag gick hem från bussen idag och regnet bara piskade mig i ansiktet, och då började jag tänka på att hur skönt det hade vatt om det inte regnade!
För då hade jag inte haft regnpisk i ansiktet.
Sen ångrade jag mig och kom på att det skulle kännas som om mitt ansikte var gjort av choklad och höll på att smälta.

För övrigt satt jag uppe till klockan ett igår och laddade ner appar till min mobil.
Hehehe laddade ner fart attack.
Det var ganska nära att jag laddade ned någonting som hette bible reader, lät kewl.


Är väl praktiskt om man glömt bibeln hemma nån gång då man skulle ut.

Dett kändes lite som ett simpsons avsnitt! Började med regn och slutade med bibel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0