Nadda maed!


What's eating Gilbert Grape?

Jaa du, vem vet? Kanske är det Anna Book? Men vem vet?

Hursomhelst tror jag att alla skulle vilja få sig en liten smakbit så länge Gilbert är så himlans tjusig! Tänkte att jag skulle krypa ned i min lilla provosoriska bädd när jag plötsligt ser Johnny och Leo titta på mig från andra sidan rummet - ganska oemotståndligt att stoppa in den alltså...

i dvd:n då (OMG, en tråkig sexvits!) 

Anyways, efter en angenäm afton med Emma, Sanna och Nicole Kidman ska jag nanna till ljudet av Arnies röst: "Aj killt im Gilbert, Aj killt im!"

Sleep tight and don't let the bedbugs bite! Pusss!



Minst sagt Stilig karl (dessutom en hyllning till Ninas long lost lover)

                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0