Nasty Saebbe på väg!


Tydligen är Stadsbiblioteket i Lund numera en exklusiv klubb i stil med Studio 54. (akta er för att råka ut för samma sak som Christer Björkman, sperma i ögat låter inte så Naaaaajs)

Nina och Jag tänkte att vi skulle delta i en liten skrivarkurs för att kunna bli små Hemingways båda två, men ack vad fel vi hade. Väl på plats visar det sig att vi inte är på listan, "Skriv-tanten" påstår att det är fullt och det bildas en kö utanför. Efter fem minuter släpps alla i kön in förutom jag och Nina...  Då frågar man såklart sig själv: Är vi svartlisatde? Var vi olämpligt klädda? Antagligen var det min finne på knäet som förstörde allt... VARFÖR SKULLE JAG HA HORTS PÅ MIG IDAG!?

Fast vi hade en trevlig runda på stan, och jag skaffade en ny Look! Bilder kommer säkert senare... Kanske.. Nu kommer Nast Saebbe över, PUSS!

                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0