Good Morning, Baltimore


Hairspray is on the telly tonight, mama!

Jag är helt efter för jag har aldrig sett hela, like OMG, bara typ den första halvtimmen, så nu laddar jag upp med dansskor och popcorn för hela slanten!



Justin Suarez... Marc Indelicato e så himlans söt och gullig i Ugly Betty, skulle verkligen kunna äta upp honom! Sen är det ju en helt annan sak att folk ger mig komplimanger såsom: 

"Oj, vad du är lik honom i Ugly Betty!"

Man kan ju inte vara "kär" i sig själv liksom... alldeles för narcissistiskt... eller?

                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0