Dongeldamp


Hellu lilla Bloggis,

Idag har det alltså regnat en massa i lilla Lund och man har gått runt som en en frysande, ful, våt trasa hela dagen, inte så schexigt alltså!

Det var meningen att jag skulle catch up med Lilla söta Alice efter skolan men det är hemskt svårt att få tag på någon utan pengar på den mobila telefoni-apparaten så istället tog min mamsi med mig på en liten shopping runda för att få in lite somrigare färger in ma closet, so I  went on a small shopping spree. (kände att det hade varit lite mer spännande om det varit Carolina Gynning som varit med mig, á la Förkväll stil, menmen...)

dessvärre var allt jag kunde tänka på inne i provrummen hur Ful, Fet och Finnig jag var idag, så jag ska nog undvika att shoppa på FFF-dagar, ska bara shoppa på SSS-dagar (snygg, smal, sexig)




Jag kände att temat var picnik-duk: ljust och rutigt, så nu gör det absolut ingening om jag spiller på mig... vilket jag alltid brukar göra... mest brukar jag hitta en liten chokladfläck då och då och tror att jag äntligen blivit en riktig kvinna men nej, det är alltid BARA choklad... 



                                                                                                                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0