Babben är faktiskt djup! Inte bara i fi***n utan överallt!

Hej hopp!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men med tanke på hur många som läser bloggen så är det nog inget stort problem...

Få se, i onsdags var jag och Becky och såg Sanctum på bio som är en film som har gett mig men för livet. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag blev så jävla rädd men den var bara fruktansvärt obehaglig med trånga utrymmen, grottor som översvämmades och människor som dog en efter en. Inte min genre...just saying! Den var dock bra gjord men för läskig för mig. Jag kunde inte sova förren vid 5 på mogronen då jag tittat på Glee och fått bort bilderna från min näthinna. I'm a pussy. Vi åt på BK också, namnam! Och vi fikade. Mums! En väldigt flummig kväll med mycket kräng which I love!

I torsdags var jag hemma hos Alex där han, jag och Nina tittade på Pans Labyrint, åt bl.a. chokladmousse (och mycket mer) och drack alkoholfritt vin som smakade äppelsaft. Vi köpte det eftersom flaskan var fin...hehe. En väldigt underhållande kväll! Lägger dock inte upp bilder från i torsdags eftersom alla blev sjukt skabbiga. Ni får en sjukt sunkig på mig istället där jag låtsas att gubben Alex ritat på min hand kan prata och röka...Jag tror att jag matade den med något också...Well - I was born this way! 
                   
                                                               Jag vet inte heller hur jag lyckas

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0