Babsan


Lovet framhäver verkligen mina sämsta sidor. Framför allt när jag är ensam hemma, och väljer att inte lämna huset på hela dagen, så uppgår jag i något äckligt, sunkigt tillstånd då jag vägrar borsta tänderna och bara hoppar omkring och skrik-sjunger på massa underbara B-låtar samtidigt som jag låtsas att fjärrkontrollen till TV:n är min mikrofon. Den underbara låt jag fastnat för just nu är såklart Babsans låt om hur sugen han/hon är på spanjorer. Jag tycker den är helt freakin' fabulous.



Just nu sitter jag och falsett sjunger Por Favooooooooor. Dock låter det ännu mer falskt än när the one and only Babsan gör det. Förstår inte riktigt hur det är möjligt, men en av mina talanger är att helt enkelt vara totalt tondöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0