Big Brother ofc


Alltså jösses. Umgås med min bästa vän dumburken som visar Big Brother. Jag vet liksom inte riktigt hur man ska skriva ner alla intryck som programmet ger en. Jag antar att den bästa sammanfattningen är: Oh dear heavens! Det är bara så himlans OMG på det programmet och jag kan inte ens avgöra om det är på ett bra eller dåligt sätt.

Det är hur som helst underhållande. En sak jag dock inte fattar är det lilla huset bredvid det stora. Människorna inne i det lilla huset verkar vara sådana som skjöts ut som en kanonkula, ur livmodern, när de föddes, och träffade väggen med en hastighet på 100km/h, vilket lämnat dem med stora tankesvårigheter. Jag får liksom panik av sådana människor. Störst ångest får jag av de två "kilarna" typ Gurkan och Jimmy. Så himla räliga. I övrigt tycker jag att de i det stora huset också är ganska störda. Fast även jag hade nog varit ganska störd om jag var där... med tanke på alla man hade varit tvungen att umgås kring.



Vid närmare eftertanke hade jag nog lämnat huset ganska direkt på grund av den vidriga tjejen som känner sig tvungen att vara Ghetto á la black chicks i Bring it on 2 (eller vilken det nu är... den där Rihanna är med hur som helst. Den var riktigt dålig, men det kan man ju vänta sig. Rihanna har ju aldrig gjort något bra i hela sitt liv skulle jag tro) bara för att hon är svart med lite booty. Well, you know what, YOU AINT NO EFFIE WHITE GIRL!


                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0