Frisering


Oh my, har precis klippt mig. Jag hatar att gå till frisören. Jag blir alltid helt nervös och nästan lite rädd innan för det finns inget mer skrämmande än den krystade konversationen som MÅSTE ske mellan klipp-tanten och dennes kund. Själv hatar jag att prata med frisörer. Jag vill liksom inte bli vän med min frisör, jag vill bara ha en klippning men ändå måste man liksom prata om något eftersom det finns sociala regler. Bläää, det slutar ju ändå med att det blir tyst. Det hade ju nästan varit lika bra att bara låtsas att man är stum. Eller göra sig stum på riktigt, typ tejpa fast tungan i gommen. Fast å hade man varit tvungen att göra charader för att typ förklara om det börjar brinna eller något sånt...

Hursomhelst jag fick en väldigt ungdomlig klippning. Jag ser ut som en tolvåring. Hurra. Har inte tid att lägga upp någon bild eftersom jag måste rusa till bussen snart och vet inte vad jag ska ha på mig... så min fräscha lekfulla look kommer upp lite senare.

                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0