Jag ska röja dig mannen!

Oj då, vem klarade precis Röj på 32 sekunder? Någon som börjar på Mao och slutar på Ling! Det låter otroligt jag vet, men det är faktiskt sant - det kan till och med vara världsrekord. Som ni märker får jag en fruktansvärd confident-boost när jag slår rekord. För att tydligöra situationen sitter jag en söndagskväll och spelar Röj på nybörjarnivå och mår riktigt bra av det. 

Enda anledningen för denna söndagsunderhållning är att jag precis har gjort mina IV-val och behövde något annat att tänka på för en stund - dessutom är det ett väldigt underhållande spel (jag är lättroad). Efter ett antal sammanbrott från min sida, telefonsamtal för råd och ett oändligt velande valde jag till slut (efter några timmars grubblande) Engelska C och Spanska steg 5. Detta val hade man kunnat tro var ett livsavgörande beslut och jag är fortfarande inte helt säker på att jag har valt rätt men så är inte fallet. Det är bara det att jag inte kan ta något beslut utan att bryta ihop som pallen Anna Book snubblade över. Hon var nog inte den enda som bröt ett ben....just saying! 
                    
                                                                       Anna Book efter olyckan
Imorgon ska jag skriva en uppsats på engelskan som jag kommer faila på. Det är ungefär det som händer...

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0