måndag


Har varit hemma från skolan idag (efter förfärlig helg) och bara gömt mig under mitt nya täcke med soundtracket till Cabaret på repeat, medan Mao legat med huvudet i en toalett i Veberöd. Underbara måndag.


så tuff och säxig.

Det finns inget speciellt att blogga om egentligen...Förutom att Justin Bieber ska släppa en film om typ 44 dagar. Never say never. Som stor beundrare av Bieber (han är sexig, sjunger som om han vore från en annan värld, dansar som en gud och hans frisyr! Hans frisyr får mig att komma lite faktiskt... lite sådär diskret...) MÅSTE jag se den. Front row tickets liksom. Kommer ha så himlans kul med Nina och alla andra tolvåriga flickor som delar min passion.
                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0