Min nya förebild?


Är det bara jag tycker att Sven-Bertil Taube är ganska pretentiös och inte så ödmjuk som han kanske borde vara?



Fast å andra sidan så om jag var i hans situation skulle jag nog också levt på min käre faders framgång och lite diskret se ner på alla bara för att man kan liksom... Detta skulle bli ett hat-inlägg, men nu ändrade jag mig. Jag ser en del av mig själv i Sven-Bertil... Jag hoppas jag blir PRECIS som dig Sven-Bertil!

Btw, typ älskar den reklamen för Män som hatar kvinnor när någon bara: "Vem är misstänkt?" och svenne-benne bara: "Alla... ingen" (med sin magical basröst) That's gooood acting man!
                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0