Nättblögging


Borde liksom sova nu men jag har ätit alldeles för mycket för att ens kunna blunda, detta brukar dock inte vara ett problem då jag alltid somnar dirr i soffan efter två stycken Tåstar (varma mackor), men kan trots det inte sluta kränga. Har en enorm tallrik pastagratäng bredvid mig i sängen och jag kan verkligen inte kontrollera min hand som bara skedar i mig en massa kall köttfärssås.... Aldrig varit så vacker som jag känner mig just nu (röda, svullna ögon, köttfärssås runt munnen och dubbelhaka pga halvliggande position)!

alternativt utseende 1


alternativt utseende 2

mest troliga utseende

Funderar lite över hur jag kommer se ut när jag är trettio. Alla indier verkar ha en tendens att svälla upp och skaffa sig ett arbete på Sony Ericsson... fast jag lär väl snarare bli en smällfet indier som tigger pengar på gatan för att kunna stilla mitt livslånga beroende... mitt beroende av Punschrullar (a.k.a Dammsugare) alltså....

                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0