Osammanhängande tankar


Jag gick till skolan idag like OMG! Gjorde dock inget produktivt överhuvudtaget, vilket kommer slap me in the face later men whatever, Jag är ju tuff.

Nina berättade idag att ett hus kan flyta iväg ifall man öppnar dammen till ett vattenkraftverk i närheten. Jag är ganska skeptisk till detta, men man borde kanske ta det säkra före det osäkra och kedja fast huset i Anna Book innan det är för sent? Håller liksom med Nina om att det hade varit förfärligt sorgligt om man låg i soffan och tittade på Cabaret (oh dear vad Michael York är säxy i den filmen, ren sexuell utstrålning i tell you! Bara ett plus att han spelar "proffesor" dessutom... Nu är han kanske inte så het på gröten längre men det är väl bara att acceptera. Liza Minelli var ju också redigt schnygg och talented i Cabaret och nu skämmer hon ut sig i Sex and the city 2 genom att sjunga "All the single ladies" på ett ganska patetiskt sätt faktiskt...) och plötsligt försvinner tv:n iväg nedför den kraftiga strömmen medan soffan flyter åt ett annat håll... Snacka om naturkatastrof!



Fick dessutom äckliga chips över hela mig idag... Men jag ska få min hämnd, that I promise.
                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0