Oscar is da shit!

Hej hopp!

Eftersom jag och Aley är oehört glamorösa människor satt vi uppe och tittade på Oscarsgalan igår natt (idag?) och vi somnade otroligt nog inte! Vi sov faktiskt inte alls utan vi var uppe hela natten eftersom vi visste att om vi skulle gått och lagt oss skulle vi inte kommit upp ur sängen förren dagen efter. Sömnlösheten ledde till att vi båda var dryga med dålig humor, illamående en stor del av dagen för Alex del och för min del en engelsklektion där jag kämpade för att hålla ögonen öppna. Nina hade i alla fall en underhållande dag eftersom vi var sunkiga, eftersom jag fick tixs i ögat lite då och då och eftersom hon fann det väldigt underhållande att skratta åt mig när jag försökte hålla mig vaken (jag tror jag såg ut som om jag fick dyseleksi-anfall inland...) och att Alex skratt blev mer och mer fuckat för varje minut som gick. Hur som helst, tillbaka till ämnet. Själv tycker jag att Jennifer HudsonNatalie Portman och Mila Kunis hade bäst outfits av the ladies- förutom Gunilla Pontén som var den vackraste på hela kvällen där hon satt hos Filip och Fredrik och kritiserade andras mode då hon själv såg ut som ett nerskitet offer med ett lazy-eye och dubbelhakor ner till golvet. Skönheten själv: 
                      
                                                      OBS! Detta är den finaste jag hittade...   

Till råga på allt körde dessutom bussen förbi mig på Jupitergatan när jag skulle hem eftersom den var "full"! My ass att den var full! En buss är inte full förren människor sitter utanför på vindrutetorkarna! Så gniden busschaffuör! Att han bara...körde förbi mig liksom. Utan tvekan eller skuldkänslor körde han förbi mig bara sådär. Det tog mig en stund att fatta att han inte gjorde det med flit men det är fan endå gnidet! Frågan är om det var värt det? Att sitta uppe hela natten och må skit dagen efter och dessuton ha en massa otur. Svaret är ja, det är ju faktiskt bara Oscarsgala en gång om året! 

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0