SPÄNNANDEE

HEJ!
Hehehehe, lyckades nyss klura ut lösenordet till denna bloggen efter några minuters försök. Jag tänkte bara tittavad som har hänt efter att ha skrattat ihjäl mig åt malins och alexanders inlägg. Sen skulle jag titta om det finns en ENDASTE kommentar på denna bloggen. Det finns TVÅ. De var inte gokända men jag godkände dom.
En gång för längesedan skrev alexander ett inlägg om att han skulle förstöra sin pappas enda lediga dag genom att be honom gå till affären och handla majonnäs (vettifan hur det stavas). Så han fick en kommentar från sin syster:



Annars så har jag städat toaletter hela dagen (hemma då) och anledningen till att jag gör det är för att jag en gång sa till min mamma att hon inte uppfostrat stefan och mig bra och att det e därför vi inte orkar städa. Skulle aldrig ha sagt detta (det va för ett år sedan) för nu har hon börjat uppfostra oss. Det är dock sjukt kul för min lillebror fick ta skiten också!

Ointressant inlägg.

Men det finns TVÅ budskap till alex!

Budskap #1: Du är en TASKIG jäkel!
Budskap #2: Gör aldrig samma misstag som mig för då kommer du va tvungen att plocka upp glasskärvorna som ligger på golvet!

Malin... jag såg dig på kyrkogården här vid mig igår. Ta tag i ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0