Ut i friggeboden unga dam!

Hej hopp=D

Idag har jag varit och träffat Alex i Lund. Vi hade tänkt se Pans labyrint men det får vänta tills torsdag så kan Nina också vara med. Egentligen gjorde vi inget vettigt men det tog endå rätt lång tid. Först gick vi in på coffee break där jag drack en chai-te och Aley en kaffe och sen vandrade vi vidare till espresso house där jag handlade chai-te på burk (en skitsöt kille med målbrotts-röst stod i kassan och var jättetrevlig...han sa visserligen bara fraserna "vad får det lov att vara" och "va det bra så?" men eftersom han önskade just mig en fortsatt trevlig dag tror jag att det var kärlek vid första ögonkastet!). På vägen till salladsbaren gick vi även in i en väsk-affär och dressman bara för att, och för att jag fortfarande behöver en ny väska. Vi tog samma sallader som vanligt och jag tror att vi snart räknas som stamkunder- vi äter ju trots allt upp nästan alla gratis-kakor som man egentligen bara får ta en av...dom ská ha det eftersom dom har höjt priset med 10 kronor!

Efter det rullade vi till busshållplatsen efter ett snabbt stopp vid "Donkan" för att hämta vatten (är det gratis så är det!) och så åkte vi till King size shoes i Arlöv. Som ni kanske kan gissa kan man köpa damskor till folk med stora fötter där...alltså till mig själv och transor. Alex blev dock sjukt besviken eftersom han hade förväntat sig värsta stora, snygga skoaffären med neon-ljus och fyrverkerier när affären i själva verket är lite större än en friggebod... Och eftersom vi är mindre begåvade så kollade vi inte upp öppettiderna och det visade så klart att affären har stängt på måndagar. Vi åkte då samma väg tillbaka och skiljdes åt i Lund för att åka hem. En väldigt underhållande dag om jag får säga det själv. Här kommer lite bilder från dagens händelser:
          
                                                Ja, jag suger på att fota ibland...rätt ofta...

           
            
                                                     Los sallader en el snack-bar   

          
                 Vi brukar ha släckt hemma när vi äter...jag har alltid undrat varför

            
           Nyklippt sexig Aley med snygg sallad! Honom mé litta smör po!

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0