Queero


Min syster är på besök och ska sova över, så ska försöka smyga ut med henne när pappa har lagt sig och puffelipuffa på en ciggeligg, Mysigt att inte behöva stå ensam och darra som om jag drabbats av Parkinson vid alldeles för tidig ålder.

Idag kontaktade jag även ett Straight Camp eftersom jag insett konsekvenserna av mitt syndfulla liv: Jag kommer hamna i Helvetet om jag inte omfamnar Jesus och hans kärlek och ingår i det heliga förbundet mellan Man och Kvinna. Det är ju liksom så det ska vara. Malin är ju liksom skitskabbig som är Lebb och jag är inte mycket bättre som vänder mig efter sexiga killar som Jay Smith, Johan Wester och Dalai Lama. Fyfan för oss. 

                                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0