Crazy bitch

Hej hopp=D

Igår följde jag som sagt med mamma och Fredrik till optikern för att kolla om han (Fredrik - inte optikern, han hade redan glasögon) behöver glasögon- vilket det visade sig att han gjorde. Om jag hade varit Fredrik hade jag haft linser 24/7 men stackaren gillar inte att "stoppa saker i ögonen" vilket så klart fick mig att undra vilken människa som faktiskt tycker om det. Vem njuter riktigt av att nudda sina ögonglober? Blir en sådan person upphetsad av att nudda andra människors ögon? Livets stora frågor...
                
              Den här bilden eller liknande är äver känd som alla fjortisars profilbild på BDB...

Hur som helst, efter besöker hos den haltande creepy optikern hjälpte mamma mig att hitta en väska. Jag som får beslutsångest lika lätt som Aley fasnar framför TV:n köpte såklart ingen väska igår. Jag har dock tre stycken som jag kan tänka mig att köpa men frågan är bara vilken? En ut av väskorna hittade jag på Åhlens som enligt mamma är en snobb-affär men som enligt mig är en B-affär (snobb=B?)...Dilemman dilemman! Det kommer sluta med att jag inte köper någon ny väska och säger att jag ska laga min andra (att mamma ska laga den för jag kan inte...) vilket så klart inte kommer bli gjort. Jag kommer få gå utan väska helt enkelt. Problemet löst!

Ska in till Lund om en timme med Becky för att titta på bio, äta och flumma. Det ska bli noooojs!

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0