I'm back

Hejsan hoppsan=D

Jag vet...JAG ÄR LAAAAT! Tänk er att jag säger det precis som Scar när han hänger från lejonklippan och skriker DET VAR JAG SOM DÖDADE MUFASA!!! Det är precis så jag kommer dö. Eller jag hoppas det i alla fall=D
                     
                                     (Det va han som dödade Mufasa...bara så att ni vetXD

I alla fall, jag vet att jag inte har bloggat på eeeeeevigheter men jag har haft såååå mycket att göra! Jag har varit tvungen att...att...eeeh...bada Trassel (som är min katt och framtida man), skriva ett tal som jag inte börjat på och en massa sådanna saker som man bara måste göra och som går före bloggandet...Men jag ska trots det skärpa mig=D Det har hänt massa saker denna veckan men jag kan inte nämna allt nu eftersom inlägget antagligen blir väldigt osammanhängande då (mer än vad det är då). En sak som har hänt är att vi hade "Tårttvävling" på scouterna igår. (Jag vet att genom att bara nämna scouterna kommer jag bli mobbad för det i ungerär 48 timmar från och med måndag av mina kära så kallade vänner som förresten påstår att jag är lesbisk...det är inte jag som kommer brinna i helvetet- just saying!) Det går ut på att alla patruller bakar vars en tårta som sedan betygssätts efter utseende, smak och presentation. Min patrull kom trea och dom som kom sist gick runt resten av kvällen och sa: "Asså shit, ofta vår tårta kom sist. Den va ju lätt godast och antagligen dyrast!" Jag kan då upplysa er om att den tårtan va skitäcklig. Den va torr, hade äcklig jävla aprikosmarmelad på sig, såg ut som ett utedass och smakade så som fru olssons lägenhet luktar! Trots detta var den en trevlig kväll=D Jag får ta med er på ännu ett avsnitt med "Mao Ling på äventyr nästa gångXD FAAAAIIIIIIIIIL!=D

Ha de lá gött nu då!

                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0