Dig fick jag på grund av mina synders skull!

Hej hopp=D

Som Aley nämde så vackert i ett inlägg för ett tag sedan så var jag hemma från skolan i måndags. För att uttrycka mig milt för alla barn som läser denna bloggen (BS som betyder bullshit och inget annat) så säger jag bara: Jag har inte spytt på ca 7 år och jag tog igen det i söndags kväll/natt. Ingen vacker syn eller känsla men det är väl p.g.a att jag är en sådan fruktansvärt elak människa som min mage helt enkelt inte pallade med mig längre.
                 
                                                Mitt ansiktsuttryck när jag ser en kyrkogård...
Vad har då hänt denna veckan föruton min JÄ*** magsjuka? Tydligen har jag blivit nekrofin idag eftersom jag tänkte efter en stund när jag fick frågan "Insest eller knu*** ett lik och dricka dess urin?" Detta kommer underhålla dom jävlarna (Alex och Nina) i några månader tillsammans med att jag är lesbisk och att jag är scout. Men om dom mår bra av det så ser jag det som en tjänst att ge dom någon att mobba. Annars har det inte hänt mycket mer än att jag har "råkat" spilla ut en halv chipspåse med orange krydda på Alex, hållt i ett tal där alla började skratta efter första meningen som inte var menad som ett skämt och att jag och Alex efter 1,5 timme fick dricka upp resterna av en Ben & Jerry's (vilket var himmelskt gott!). Som den gris jag är spillde jag såklart lite chokladglass på mig och fick gå runt med mens-liknande fläckar på min vita tröja resten av dagen. Jag tyckte synd om mig. Det gjorde inte Alex. 

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0