Smöööör


Mina söndagar brukar gå ut på att ligga och dega i soffan framför någon kvalité film i stil med Herbie Fulltankad eller She's the man, samtidigt som jag trycker i mig en halv tub med majonäs, men idag har jag faktiskt gjort något produktivt. Var nämligen på en lägenhetsvisning med min lilla moder. Det var ingenting speciellt med lägenheten förutom att den hade riktigt vidriga tapeter (ska kanske inte säga något om tapeter dock, med tanke på att tapeterna hos min pappa är fulla med rosor och lila blommor... inte så trendigt alltså) men det fanns ett fint litet kök där man mycket väl kan se sig själv sitta och spela Familje Geni, Sänka skepp (om jag någonsin lär mig hur det spelet går till) m.m.

Mitt drömhus hade nog varit att bo i en kulle (som Hobbitarna i Sagan om Ringen gör), det verkar så himlans mysigt, är dessutom så pass kort att jag inte skulle slåhuvudet i dörrkarmen.


höhöh i löööööv fanatsy and dragoooons

Sedan åt vi middag på en liten restaurang som heter Fellini. Har aldrig ätit så mycket smör i hela mitt liv, som jag gjort idag! Fick en Entrecôte med ett berg smör på! Helt galet... trodde man skulle få en liten klick liksom och sedan ligger det typ 300gram smör och täcker halva tallriken. Av någon anledning åt jag det också... det var liksom mumsigt på något sätt... känner dock att jag sväller lite kring maggen och smör-svetten börjar bildas lite lätt i pannan, som efter att man ätit 500gram chips... oh nej...

                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0