Two fat ladies


Är det bara jag som verkligen äääääälskar programmet Two Fat Ladies? Det är verkligen det bästa matprogrammet jag någonsin sett, för de är så himla söta, roliga, gulliga och tjocka... Underbara på gränsen till räliga? Jag känner nog lite igen mig i dem, som om vi delar något djupt band liksom...



Förresten så ska jag lyfta Malin med raka armar, över huvudet på måndag (har inget att göra med Two fat ladies...) eftersom jag är en väldigt stark människa, kan t.ex lyfta 25kg betong... eller nästan iallafall och tänkte bara meddela att om jag dör på kuppen så tillfaller alla mina ägodelar Kylie Minogue utom Tommy Hillfiger tröjan som malin ska få. Så slipper vi bråk om arv och sånt.

                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0