Hooddy hooooooooooooooo bloggen

Mao is back in da hood. Vet inte om Veberöd är väldigt mycket bättre än Spanien... However, I'm back!

Det har varit otroligt skönt med semester och jag kommer lägga upp bilder när jag har orkat lägga över dom på datorn. Jag har aldrig blivit så här brun på någon semesten förut men trots detta är jag antagligen fortfarande blekare än alla andra. Jag har haft det skönt i solen och värmen (trots att jag är halv-ginger), jag har ätit j*vligt mycket glass - en perfekt start på sommarlovet!

Jag har dock fått reda på att min/mina celebrity-crush har varit i Sverige (till och med Malmö) och jag missade det. Jag ska jobba 5 veckor varav 2 av dom med en viss person som jag har liiiiite svårt för (Alex har en crush på denna person och ska någon gång ta mod till sig och spela Tonight I'm fu*king you utanför dennes fönster). 
Dessutom är vädret skit här hemma. Sjukt depp. Johnny Depp.

Imorron ska jag träffa Alex för att catch up med allt! 

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0