I am a Material Girl


Tog mig en låååååång sovmorgon idag (eller såvdag snarare än såvmårgån I guess) eftersom jag skulle göra något åt mitt okontrollerbara hår, så nu har klipptanten gjort mig till en schmexig tolvåring, it's so cool you guys!

För tillfället är det egentligen meningen att jag ska skriva om orangutanger och växthuseffekten (eller som min pappa kallar det "dumt påhitt") till mitt arbete i naturkunskap men det går liksom inte för jag blir så himla distraherad av Livet med min syster Madonna, som jag lånade igår.

I början så tyckte jag att det var en förfärlig bok som raserade hela min inre bild av den genialiska Madonna (lite som när man läste EgoWoman och Gynning berättar att hon inte gillar tjejmiddagar och man bara men oh dear heavens) men nu har jag bestämt att författaren bara är en avundsjuk och elak typ som vill tjäna pengar på sin systers framgång, och då blir det genast mycket lättare att läsa boken för då kan man strunta i hur han beskriver henne. Man måste ju ändå bara älska Madonna liksom, förstår mig verkligen inte på de som bara tycker att hon är en rälig, gammal spackelhora... De som tycker så måste ha blivit tappade i grytan som små...





Pretentiös + djup + fet + apelsinjuice = lila hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0