La gente esta muy loca

Hej hopp=D

Varma hälsningar från España! Jag har otroligt nog fått tillgång till en dator nu så jag kan ju faktiskt se vad som har hänt i resten av världen a.k.a. jag kan se vad som hänt på FB... Det är riktigt skönt här även om mitt sanna jag visar sig i solen: Ginger-Mao. Just nu är jag liiide bränd men brunigheten tar sig. Jag förstår inte varför man inte kan böja alla adjektiv så? Enkligheten är bäst!

Aja, jag tror jag lägger upp bilder om några dagar men nu ska jag gå och hitta en spanjor till Alex och Babbsan!

Hasta luego!
                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0