Slut på fikapaus


Sitter och pumpar Friday i lurarna á la Glee-style. Måste säga att hela låten är hemskt underskattad. Jag förstår inte vad felet är med en trettonårig liten tös som vill äta flingor, har beslutsångest över bilsäten och partajar crayzzeee. Tycker snarare att det är just dessa ingredienser som behövs för att göra en lyckad hit-list!

I övrigt så har jag bestämt att bloggis pausen är slut. Som arbetslös och sånt har jag ju ganska mycket tid över och jag känner inte att Big Brother 24/7 riktigt är min grej... fast nu är det ju över så då måste jag ju inte riktigt fundera på det... hursomhelst Mao och Aley börjar blogga igen, mest för att JAG tycker att vi är så himla skojsiga. Var får vi allt ifrån liksom!?

För tillfället finns det inte mycket att säga... Vi har varit alldeles för lökiga - jag går ju även under smeknamnet onion kid nuförtiden - för att kunna hitta på massa galna upptåg, men någon dag snart ska jag och Mao dricka kall glögg med is, som jag så duktigt gömt udan från mitt glöggmissbrukande sinne sedan vintras, och då ska ni få en detaljerad beskrivning av denna banbrytande glögganvändning á la Bengt Frithiofsson!




Ändå ball kille liksom... so wanna party with him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0