"Det finns inga grisar i såsen"

Jag tittade precis på ett anagina-klipp som är fruktansvärt roligt! När hon i mitten av klippet härmar en mattant dör jag av skratt, jag kan titta på dom 20 sekunderna om och om igen när hon säger att det inte finns några grisar i såsen! Awesome!


Hur som helts, igår åt jag och Nina på salladsbaren igen (Nina är lite beroende av den) och vi var dom första som fick csn-rabatt! NOJS! Sen hände det nog inte så mycket mer...det har inte hänt så mycket annat föruom att min räliga stalker typ bjöd ut mig. Synd att man inte får någon man tycker om/någon snygg efter sig i stället...Jag hade tänkt skriva "bättre än inget" men jag vetté fan om han är bättre än inget...

Förresten, för någon vecka sedan bajsade (ja, jag är äcklig) min katt på mitt rum och igår bet och rev kattajävlen mig i handen! Jag är fan hans bästa vän i huset! Sjukt besviken på Trassel! Hm...undrar om jag räknas som ett psykfall? Kanske lite...eller så har jag bara inga vänner och bondar i stället med djur. Jag är en sorglig själ. 

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0