Du kan inte längre gömma dig från kaktusarna i ditt hjärta!

Rubriken är ett citat från en random tjej på Big Brother som helt plötsligt började rappa...

Jag och Alex har pratat om väldigt aktuella och viktiga saker idag så som handikappade och att om Alex skulle hamna i rullstol med halva kroppen förlamad så skulle jag sätta honom på en bänk och köra en massa ärenden åt honom i hans egen rullstol. Sen skulle jag låta honom sitta där över natten och köra runt och festa och utnyttja folk resten av dagen. Jag hade kört omkring och vält saker, envisats med att ta bussen överallt och jagat folk på stan och sedan skyllt på att jag är handikappad och inte förstår bättre. Måste vara ett toppenliv! Kanske inte för Alex men för mig... Det och att vi åkte skridskor på gympan är ungefär vad som har hänt idag.

Här kommer bilder från dagen:
                                                        
                               
                                
                                                            Lilla flickan Ena varit busig på den!
                                                          
                             Alex är lite skakis eftersom detta är första gången han blir kramad
                                
                       Ena ser graciös ut och jag ser ut som ett svart hål som suger glädje ur folk...
                                                           
                        Ena takes a dump on the ice och Alex har liiide mycket att hålla reda på
                                                           
Alice hade träningsvärk så hon kunde inte åka så mycket men jag fick en bild av henne på "land", även om Alicearna bäst trivs på isen!

Ha de lá gött nu då!

P.S. Alex har blivit kramad förr, av alkolisterna på Botulfs...
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0