MaoFashion


Äntligen har jag hittat en plan för mitt liv. Nu när John Galliano blivit avskedad ska jag försöka ersätta honom som chefsdesigner för Dior, tillsammans med Ebba, för att sedan kunna lansera mitt alldeles egna märke: MaoFashion... alternativt Mao by Mao, Ling by Mao, Style by Mao osv osv. Känns som om man borde visa uppskattning för sin sponsor liksom, även om sponsring i chips och choklad kanske inte räknas men whatevva, she is still entitled to 40% of the profits lixåååm. Därför har jag nu bett Nina hitta en sykurs som jag kan anmäla mig till för att sedan kunna hoppa omkring i diverse pråliga outfits som jag skapat själv. Hade ju varit underbart liksom. Sen hade jag kunnat starta ett samarbete med typ Kappahl bara för att visa att jag är lika hipp som Alber Elbaz å bara:

 
Väldigt Haute Couture måste jag säga.

                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0