Tuben

Hej hopp=D Jag har inte så mycket att berätta förutom att jag Aley, Ena och Alice var på konsum och tryckte i oss damsugare (mest jag och Alex men det låter bättre om det är flera stycken som kränger) idag. Riktigt mumsigt och riktigt onyttigt. Jag lovade mig själv i morse att sluta äta massa onödiga onyttiga skaker men det löftet sket sig. Det är nog inte meningen att man ska hålla löften...just saying! Just det, dagens ord är "falafalahjälm" som jag och Alex skratt-dog lite av innan och som jag fortfarande dör lite av. Innebörden är liiide rasistisk so I'll say no more...

Jag tittade på ett youtube (Tuben som min mamma kallar det...hon är...speciell) -klipp för några veckor sedan som jag tittade om på nu och jag tycker det är skitkul! Döm för er själva men det är så himla random och skumt men samtidigt jättekul! Riktigt skoj i slutet när dom försöker låsa upp bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0