Where the wild things are


Älskar Where the wild things are. Får mig alltid att bli så himla glad och samtidigt ledsen. Supergullig och bäst när man ligger i sängen och ska försöka sova men vill titta på något gulligt, och mår helt dåligt efter att ha ätit popcorn framför She's the man. Önskar lite att jag var en Wild Thing bara för att dom är så himlans söööööta! (och wiiild and crayzeee) Framförallt geten... Alexander heter den. Känner verkligen INTE igen mig i karaktären som blir ignorerad, misshandlad och retad... OMG. Jag är en get.





Nu borde jag plugga Matte men det är helt svårt när Brad Pitt är på tv. Matteboken blir helt blöt av dreggel.

                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0