Pure Evil

                                    
SER NI ONDSKAN?!?!?!?! Det glöder fan ur ögonen på honom!!!

Idag är dagen då jag förklarar, för alla er som inte redan har förstått, att Musse Pigg är världens ondaste figur. Nu tänker säkert många att jag är galen men jag har faktiskt många argument som talar för att Mr Pigg är helt jälva överskattad, dum i huvudet och PURE EVIL! 

      * Han är en fucking mus och alla vet att möss är onda
      * Han är en fucking mus som har en HUND som husdjur (han tror sig)
      * Han bytar i princip aldrig kläder (han tror sig)
      * Han är en Besserwisser (han tror sig)
      * Han tror att han är bättre än de andra karaktärerna bara för att han var först (han tror sig)
      * HELA JÄVLA VÄRLDEN tror också att han är bättre än de andra karaktärerna p.g.a. att han fick drag som är "förtjusande" och "bra". Men tänk efter nu. Har han verkligen bättre drag och moral än de andra karaktärerna? Musse ska alltid få komma på lösningar på allt vilket sätter de andra karaktärerna i dålig dager, han ska alltid få vinna och ha rätt och när han någon enstaka gång hamnar i trubbel som han inte kan ta sig ur så är det synd om honom medan det är rätt åt de andra karaktärerna om något liknande händer dem.   
      * Han har flera stycken shower som i princip bara handlar om honom (han tror sig)
      * Han gör narr av sina kompisar
      * Han är en djurplågare
      * Han är en hycklare
      * Han är jävligt ful
      * Han visslar för mycket (han tror sig)
      * Han är en dålig förebild eftersom han gör plastikoperationer
      * Han är egotrippad som fan
      * Han tror sig

Det finns fler argument men jag kände att jag har sagt vad jag ville (det började dessutom balla ur). Om ni fortfarande tycker att Pisse Mugg är en "förtjusande" figur kan ni brinna i helvetet.

Ha de lá gött nu då! 
                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0